Branding și comunicare – grafică și design

În paralel cu cele două reviste editate, designerii Boro-Info și-au pus cunoștințele în mișcare pentru a ajuta firmele din HoReCa, panificație, patiserie și cofetărie să fie mai vizibile în piață și să aibă o identitate proprie, prin crearea de logo-uri și materiale de comunicare specifice pentru aceste firme. Numeroși antreprenori au apelat, în decursul celor 20 ani de activitate, la aceste servicii oferite de Boro-Info Group, printre care se numără: crearea de logo-uri, cărți de vizită, diverse documente – foi cu antet, plicuri, template-uri pentru documentația internă, etc – dar și website-uri dedicate, pliante, cataloage, meniuri și afișe de promovare, toate însoțite de consiliere și găsirea celei mai bune strategii de comunicare cu piața țintă.

1. Identitate vizuală

E-book de identitate vizuală:

Ambalajele produselor de panificație și patiserie

Un instrument de comunicare deseori neglijat, ambalajele au puterea de a transfera importante mesaje de marketing de la producător direct la consumator, fără costuri suplimentare asociate. În condițiile concurențiale ale pieței de azi, în cadrul procesului de lansare a produsului, alegerea ambalajului ocupă un loc cel puțin la fel de important ca și însăși dezvoltarea. Află mai multe despre importanța unui ambalaj atractiv din e-book-ul Ambalajele produselor de panificație și patiserie, pe care îl poți descărca GRATUIT prin accesarea imaginii alăturate sau prin apăsarea butonului descarcă.

Definirea și redefinirea identității de brand

Construirea unei identități de brand este, într-adevăr, pe atât de complicată precum sună? Da, este nevoie de specialiști care să sprijine acest demers, dincolo de personalul companiei pentru care se realizează branding-ul, iar alegerea acestor specialiști determină – în mare măsură – succesul proiectului. Definirea caracteristicilor grafice/cromatice pe care logo-ul va trebui să le conțină în mod obligatoriu. Selectarea unei palete cromatice în care trebuie încadrată viitoarea identitate vizuală a companiei ar trebui să fie realizată ținând cont de toate sub-brandurile companiei, cu care aceasta trebuie să se armonizeze ulterior. Află mai multe despre importanța definirii identității vizuale din e-book-ul Definirea și redefinirea identității de brand, pe care îl poți descărca GRATUIT prin accesarea imaginii alăturate sau prin apăsarea butonului descarcă.

2. Personalizare auto

3. Editare pliante

4. Editare cataloage

5. Creare roll-up

6. Realizare website

7. Realizare fotografii profesioniste despre produse alimentare

Traducere

Extinderea activității companiilor românești în afara granițelor țării, dar și pătrunderea firmelor străine în România prin distribuitori sau filiale locale a însemnat și transferul unei considerabile cantități de informație. Traducerile documentației tehnice a produselor, a cataloagelor sau a procedurilor de lucru au facilitat transferul acestor informații între antreprenorii și managerii români și cei din afara țării. Investițiile făcute în creșterea echipei cu un traducător specializat în domeniile vizate au fost răspunsul companiei la solicitările pieței și soluția pentru mulți dintre distribuitorii care, de-a lungul celor 20 ani, au apelat la serviciile de traduceri ale Boro-Info. 

Oferim traducerea următoarelor tipuri de text:

Combinația de limbi: română, engleză, maghiară.